Våfflor och serier.

Trött som jag är ställer jag mig och gör våfflor. Blev så fruktansvärt sugen på det när jag kikade in i kylen och funderade på vad jag skulle äta. Va ettt litet tag sen jag åt våfflor nu, tror jag.. Såpass länge att jag inte kommer ihåg när det va iaf!

Ska kika på Vad blir det för mat medans jag äter och sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på serier med hjärtat. Så trött som jag är lär jag väl somna innan 00.00 säkert. Om inte så blir det mer Sons Of Anarchy när babe har somnat. Jag ligger bra många avsnitt före honom så jag får kika när han sover :) hehe.

Förmodligen hör ni inte mer från mig idag så ha en fortsatt bra kväll och sov så gott sen.
Kram till er söta läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0