Tillbaka.

Blev lite bloggtorka igår. Direkt efter jobbet åkte jag med Johanna S till bergvik. Köpte en present till baby och ett par svarta jeans leggings till mig. Johanna fick med sig ett par kängor och ett par byxor hon med. När vi kom hem kollade vi på Idol och pratade massa. När vi sedan insåg att klockan inte va så mycket och magen skrek efter mat så gjorde vi lite kött och pommes. Hade hur trevligt som helst igår, skrattade så våra magar värkte på oss. Så tack för igår Johanna, det va lika mysigt och roligt som alltid :)

Idag när jag vaknade så blev det att klä på sig och åka till svärföräldrarna nästan på en gång. Vi skulle in och kolla på en bil till mig som fanns i stan. Den va väl fräsch och så där men jag tror inte jag kommer nappa på den. Ska visa den för mamma senare men blir nog inget köp där tyvärr. Jag har hittat en annan liten söt bil som jag är väldigt intresserad av som jag och mamma ska åka och kolla på i veckan tänkte vi. Det är en Peugeot, den är liten, söt och väldigt fräsch, går billigt och allt sådant. Så den är jag faktiskt väldigt sugen på. Som sagt i tidigare inlägg så letar jag ju bil och det kommer inte bli dröm bilen nu självklart som första bil men en söt liten sak som funkar i 1-2 år (för mig, innan den ska vidare) är det jag är ute efter just nu. Större bil blir när inkomsten blir större också :)

Vad hade du för första bil?


Brum brum..  (bild lånad. som ni ser)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0