Spänning!

kl 20.00 är det Idol som gäller för mig.
Idag hoppas jag verkligen att Alice går vidare till de 10 sista som ska till fredags finalerna. Håller verkligen tummarna för henne just för att jag känner henne. Sedan finns det jättebra andra också, svårt att bestämma någon favorit utom Alice. Iofs så känner jag mig inte riktigt insatt i att just ha en Favorit för jag vet att jag inte kommer följa fredagsfinalerna så länge inte Alice går vidare dit. Blir roligare att kika då.



Ni som följer Idol,
har ni någon favorit?


Kommentarer
Postat av: seema

ja, Linda är en liten favorit hos mig :) Linda Varg!

2010-09-27 @ 21:04:38
Postat av: Evelina Fredin

Jag tycker Alice ska ta hem det här jag! :)

2010-09-27 @ 21:20:27
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se
Postat av: Johan

Linda och Alice för dom är otroligt snygga :o



och andreas weise bara för han är cool :D

2010-09-28 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0