On my way

Har precis gjort mig iordning för att dra mig in till stan på kalas. Min mormor fyller år så här ska det firas :)
Grattis älskade mormor! ♥

Ska bli kul att åka in och träffa alla samlade, mostrar, kusiner, kusinbarn m.fl.
Efter mormor blir det en tur till bergvik för lite handling. Det behövdes tydligen och matvarorna kommer ju inte hem utav sig självt, så jag får väl åka och handla då!

Vad gör ni en söndag som denna?
Hos mig är det så himla grått ute, tråkigt!

Måste kila nu,
så vi hörs sen.



Blir denna goa idag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina Linda! :)



Hälsa stort grattis till mormor! Här är det också grått och dystert, jag är jätte frusen och vill inte alls gå till affären som jag egentligen borde...

2010-09-26 @ 16:33:32
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Fast hon fyller på onsdag då :P

2010-09-26 @ 20:16:50
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0