Ögon att se med.

Ja som ni ser är ju detta en big mess just nu. Vi jobbar på att leta efter färger osv då jag bestämt mig för att få en lite ljusare blogg såhär till hösten. Ja jag vet, man skaffar ljusare för vår och sommar och lite mörkare och mysig till höst och vinter. Men eftersom min förra blev en året om design så får vi väl ljusna lite i designen såhär på mörka höstkvisten.

Jag ska sätta mig och leta färger och bild till både hela designen och headern. Önska mig lycka till för jag vet då inte hur detta kommer sluta. Tack snälla Emma som hjälper mig iaf, det är på tiden :)



Let there be light!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hjälper dig så gärna vet du Linda :-D Men nu får du faktiskt ta och skicka en färgkod så jag kan göra klart detta ;-)



Och bild... Ta någon som är bra, någon som du kanske har efter en fotosession. Alltså ingen du tagit själv. Du har ju snygga med KICK

2010-09-22 @ 13:27:45
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0