Mysig morgon

Sitter och myser i soffan med tända ljus, i älsklings morgonrock och en filt på det. Ska strax göra frukost och sedan göra mig iordning. Kl 9.00 åker jag mot stan för att hämta upp mamma och mormor. Efter det går bilen mot Åtorp och väl i åtorp ska vi kolla på en bil till mig. Hoppas den är något att ha för den såg himlans söt ut på bilderna :) Har skrivit om detta tidigare om ni läst det? Hur som så ska det bli kul att kika iaf :)

Det jag shoppade igår hittade jag idag i bilder på internet. Kan visa er bilder isär och sedan en outfit bild hur de ser ut ihop. Jag vet inte ens det själv. Jag köpte iaf en jättemysig och skön tunn tröja från Gina. Skön och fin att ha både till jeans, leggings eller kanske ett par mjukisar hemma. Jag köpte även en pälsväst på h&m, som jag har letat! Exakt en sån jag vill ha fick de in på Jc, men man såg tyvärr ut som en grottmänniska, haha. Den va alldeles för tjock i tyget eller hur man ska förklara. Denna på hm va inte alls som jag ville ha från början. Den är kort, inget skärp i midjan osv, men herregud va söt på. Va bara tvungen att köpa den :) (Inte exakt den som visas på bilden dock. Ni får se den riktiga sen)


Skit go och kostar endast 149:-

               
Inte exakt, men snarlik. Hur söt som helst på till endast 299:- Billigt!!

Ska käka lite frukost nu så får ni se outfit bilden innan jag drar mig mot stan.
Så jag säger brb då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0