Lista.

Nu:
- Regn (slutat?)
- Huvudvärk (nästan borta)
- Alvedon
- Filt
- Soffan
- Film

Senare:
- Grums

När vi nu ska åka dit vet jag inte. Hört att folk redan är på g dit men känns ändå lite tidigt kanske. Kommer nog inte va den roligaste människan där borta eftersom jag ska mår som jag gör. Nu är det ganska lugnt men är trött och sliten som bara den. Ligger i soffan med filten runt mig, datorn i knät och kollar på The Proposal. Nyss käkat lite popcorn och har ett stort glas med isvatten i. Just nu gillar jag läget, men har lovat att komma bort en sväng till Ojja så får göra de sen :)

Nu ska jag se klart på filmen och försöka samla lite krafter, lär behövas.
Kram till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0