Gårdagens shopping.

Vad tycker ni? :)


Lyckades ändå inte fånga det absolut söta. Men såhär ungefär då :)


Den blå. Fina knappar bak!


Den gråa.

Tycker om dessa plagg väldigt mycket, så är supernöjd med min lilla shopping igår. Tröjorna kostar 199kr st på Gina Tricot och linnet kostar 299kr på Lindex.

Nu ska jag göra mat och umgås med Johanna som är här.
Även Gustav är här så får väl va lite social mot dem allihopa då ;)
Hörs senare!

Ps. Tack för kommentarerna och frågor på mail och i frågerutan ni ser till höger. Fortsätt gärna. Tycker det är jättekul! Ds.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 26

Jättejättefint, alltihop!! Fint det var när tröjan satt lite mer slappt, men eftersom jag känner mig som världens tjockis (nu tar jag tillbaka det där med att graviditeten bara satt sig på magen, blää) i alla kläder som inte är tighta så fick det bli en lite mindre storlek på mig, funkar ju det med :D

2010-09-25 @ 15:28:58
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Seema

Vad fin du var i kofterna, du passade verkligen i dem ju :)



en annan skulle nog se ut som en korv i dem ;) haha. eller som en strumpbyxa, eller liknande ;p

2010-09-25 @ 20:46:03
Postat av: Emma

Jätte fina saker :) Du hittar alltid en massa fint du.. Jag var också och shoppade idag, det fick bli byte av skor som jag köpte förra veckan (sulorna var sönder) och eyeliner... Roligt :P haha!

2010-09-25 @ 23:30:37
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0