Från stan, till stan!

Sitter på jobbet och pratar med mamma. Ska strax stänga här och fixa innan jag drar mig hemåt. När jag kommer hem ska jag nog in till stan igen för att handla lite. Det är behövligt, haha. Tror dock att godiset va viktigast för Krikke.

Haha jag dog igår när krikke skulle ha ost på en smörgås. Vi kunde inte för våra liv förstå vart osten hade tagit vägen. Efter ett tag tänkte jag att han måste ju fått en sinnes förvirring, så jag öppnade frysen. Jo men visst, där låg osten! Hahah.. aah oslagbar min på älskling då :) Sötast i världen! ♥

Nu ska jag börja dra ihop här. Vi hörs senare.
Btw.. Ikväll får vi ju inte missa Filip och Fredriks nya program. En kompis är med, kommer förmodligen skratta lite åt stumpan ;) haha. Ska bli kul att se iaf :)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0