Döende..

Sitter hemma i soffan nu som vanligt och känner mig döende.. i trötthet! Ändå sov jag till 10.20 och det har inte varit en hård dag på jobbet alls. Men man blir väl trött av att inte göra något alls kanske :P

På jobbet förut tittade jag på en jättefin bil, jämt 10 min innan jag slutade. Åkte direkt till svärfar för att visa. Tror ni inte bilen va borta när jag kom dit då :P haha. Jävla skit, den va jättefin. Men bara fortsätta kika och inte ha så brottom. Tror jag vill ha en Volvo nu iaf, en kombi helst. Men vi får se, just Volvo är inget måste men de jag kikat mest på.

Nu ska jag se vad jag ska ta och äta sen blir det nog att hoppa i myskläder och under filten och bara mysa framför tvn. Jag klagar då inte :P


Liten suddig bild från idag.
Blir tokig på min kamera.

Kommentarer
Postat av: Emma

GAAAH VAD LÅNGT HÅÅÅR DU FÅTT :-D NICE!

2010-09-16 @ 22:57:14
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0