Sista dagen!

Idag gör jag min sista dag på jobbet. En vecka tidigare än väntat men det är bara skönt. Så imorgon ska jag kontakta en på Nöjesfabriken, förklara läget lite och se om jag kan få lite annat jobb där också. Vore hur gött som helst isf. Söker ju massa annat också men som det är just nu finns det ju inte så jättemycket att söka. Men jag ligger i och håller utkik iaf!

Just nu håller jag på att tömma hyllorna här på jobbet. Allt ska ner på golvet för i helgen ska en jag jobbar med komma hit och stoppa allt i lådor. Hoppas verkligen han gör det nu också! hehe.

Men vi hörs lite senare. Kanske med något kul att berätta.. Vi får väl se! Ni ska iaf få se mina skor som de ser ut på riktigt. Bilden jag visade i "sko inlägget" gör inte skorna rättvisa alls. På den bilden tycker jag nästan de är fula. Men som sagt, ni får se det sen.

WYL.


SAKNAR ER BRUDAR!
Men vi ses till veckan, endel av oss iaf :)


Kommentarer
Postat av: Thomas A

WYL Watch Your Language

WYL Waste Your Life

WYL Wish You Luck

WYL Why You Little...



Vilket syftar DU på?

Wish You Luck, Linda

2010-10-22 @ 18:09:20
URL: http://acronyms.thefreedictionary.com/WYL

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0