Säg att du driver med mig

Sitter på jobbet då i vanlig ordning. En kund kommer in och kollar lite konstigt på mig och säger att han känner igen mig. Han frågar om jag är en kändis och sedan rågar han om det är jag som sjunger i KICK. Ja det är jag, svarade jag lite fundersamt. Han frågar hur det går och om jag tjänar några pengar på det..

Jag fortsätter med att fråga vad jag kan hjälpa honom med, för han har ju inte kommit in i butiken för att disskutera min musik. Han frågade då lite saker som gjorde mig mer misstänksam än tidigare.

Hmm.. Ärligt, är det någon som driver med mig? Snälla säg att han drev med mig! Annars måste jag nog känna mig lite dum som sitter och skrattar åt honom nu :O Haha, trevlig man men det kändes ju lite knepigt att han skulle kliva in och på en gång säga att jag såg bekant ut.

Vart sitter kameran??
hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0