RING RING

Sitter på jobbet och roar mig med att kolla på både bra och roliga videor på youtube.
Hittade en gammal goding från Idol 2006. Jag dör varje gång jag tittar på den!
Vad säger ni om detta? Nog att hon sjunger förjävligt men det är ju attityden som är roligast :D



- "Lilla älskling, du sjunger inte bra"
- "Du.. det gör jag visst de!!!"

Hahaha!!! Alltså det är ju helt otroligt, men vi fick ju inte se något mer av henne året efter. Det hade vart kul om hon kommit tillbaka sjungit en till trudilutt. Haha, man kanske inte ska skratta men hennes attityd alltså, haha!!

..DÄRFÖR ATT DU LÅTER SOM EN TELEFONSIGNAL!!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA HEMSKT

2010-10-05 @ 10:38:41
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Anonym

men tycker inte man ska göra narr av henne ändån, för jag tror att hon hade ett handikapp eller nåt sånt. för hon hade inte alla hästar hemma, stakarn! Någon borde stoppat henne. men sen vet man att endel kan va väldigt envisa också. sen sejer jag inte att hon sjunger bra, nej ! absolut inte.

2010-10-05 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0