On my knees.

jagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvill..
Jag vill av hela mitt hjärta!

Sitter i soffan nu och kollar på Family Guy
. Kikade lite på Paradise Hotell, men jag tycker bara det mesta i ett sådant program är pinsamt. Inte bara jag som tycker det antar jag? Tillbaka med Big Brother ist, nog att lite va pinsamt men det gick ju ändå inte ut på sex och alkohol. Jaa, inte sex iaf :P

Lite senare är det ju Lite Sällskap, det program man ser fram emot på de gråa och tråkiga måndagarna. Blir gött när babe kommer hem sen så kan vi mysa ner oss i soffan och kika på det tillsammans :)



Kollar ni på Lite Sällskap?
Isf, vilken är ER favorit?


Kommentarer
Postat av: seema

Japps, jag kollar. men jag har ingen direkt favorit så. Kollar mestadels bara för att det är kul att se, och så =)

2010-10-12 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0