Nästa stopp - mormor!

Om en timme ska jag vara hos min mormor och käka mat! Ska bli gott som bara den, för just nu är jag och plutt jättehungriga! Men vi har iaf varit nyttiga idag och käkat lite frukt, vilket behövs för min och plutts del. Tack vare detta är jag extremt sugen på husmanskost och nyttig mat. Ja självklart onyttigheter som kebab tallrik och kebab i bröd, men intespeciellt på ute hamburgare och pizza.

Nåja, jag ska bli nyttig på veckorna och bara unna mig någon helg lite då och då. Det är ju viktigt att man får i sig rätt saker nu, dock utan överdrift. Man måste och får unna sig onyttig mat också!

Hur som helst så måste jag göra iordning mig här och åka iväg om typ 20-30 min.
 Så jag hoppas ni får en bra dag och även en trevlig kväll, men vi hörs innan det!

Kram till er och tack för kommentarerna vi fått hittills :)



Ni ville ju att jag skulle bjuda på mig själv, så här får ni en lite mer bjudade bild.
Lite sådär ful, tragisk pose. Inte sant? ;) haha.


Kommentarer
Postat av: Mimo

Ååååååh grattiiiiiiiiiiiiiis!!!! Både från mig och Tommy till er båda två :-D :-D :-D <3

2010-10-23 @ 15:52:43
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 30

Vågen visar 13kg plus och tyvärr har det satt sig lite överallt, men det är magen som är mest tydlig så det är superskönt :D Annars brukar man ju ha en tendens till att lägga på sig mer på bredden när man väntar en tjej :P



Så himla tråkigt att vi inte fick ses, iallafall kramas lite, men vi får ta det nästa gång, det lär inte dröja föööör långt ut i nästa år iallafall och då får du träffa lillan också :D

2010-10-23 @ 18:30:55
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0