Lunch

Blev en lunch i stan idag med brudarna innan tandläkare och jobb!
Josefin K, Michan (som jag inte träffat på säkert mer än 2 år.. enligt henne iaf, hehe)
och Josefine A. Vi satte oss på scoore och hade en jättetrevlig lunch tillsammans.
Kul att träffa er ihop, annars brukar de blir en och en.

Kan samtidigt rekomendera Kyckling wooken som jag tog där. Den va super god!

Så, tack för en mysig lunch brudar ♥
På köpet fick vi se Magnus Betnér gå runt i stan här. Detta gjorde Michans dag ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan , allt bra med dig idag? :)

2010-10-08 @ 16:38:10
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Tack mitt lilla hjärta, fast det var igår ;D Puss

2010-10-08 @ 17:12:03
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Michan

Haha Ja det gjorde min dag, men det gjorde också min dag att få krama på dig :D

Nu får vi inte vänta så länge tills nästa gång vi ses :)

2010-10-09 @ 11:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0