LÄNGTAR!

..och jag längtar även till Avenged Sevenfold som är om en månad typ. Ska bli väldigt kul att åka och se dem :) Måste maila min chef på Nöjes om att vi inte kan jobba varken den 19:e eller den 20:e.

Jag funderade på om man skulle ta och gå ut och gå en sväng men känner mig sliten sen jobbet igår. Får se om jag blir lite piggare sen och tar mig en walk då. Just nu sitter jag ändå bra i soffan och kollar på Desperate Housewives, haha roliga tjejer.

Funderar på att krypa upp i soffan med en filt senare och se en riktig tjejfilm. Skulle vilja ha Johanna och E här på en tjejfilm, men är kanske skönast för E att vara hemma nu när han är på väg att bli helt frisk. Socker söta godingen :)



En av världens goaste ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0