Jahapp.

Dumma tejejer, inget kan de hålla tyst om. Blir så trött på er! Besviken och arg rent ut sagt. Men då vet vi vart vi satt gränserna nu då. "Cheer-familj" (haha va töntig jag är, men nu förstår ni vilka ni är iaf)

Åh jag har så tråkigt. Plockar lite här på jobbet, men snart vet jag inte vad jag ska plocka med heller. Jag behöver kartonger men det är fortarande inte fixat. Jag kommer ingenstans just nu känner jag. Jag vill ju inte plocka iordning i hyllorna för att sedan plocka ner det igen. Nej då får det hellre ligga huller om buller tills det ska ner i lådor.

Baah, jag vill ha nytt jobb nu..


Kommentarer
Postat av: tirra

LINDA? om det är det jag tror så sa aldrig iza nåt om att jag inte fick säga det. SÅ FÖRLÅT om du tog illa upp eller blev arg eller något, jag tar på mig hela skulden <3 Förlåt!

2010-10-21 @ 17:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0