It's me and the kitchen!

Känner faktiskt lite illamående så jag funderar på om det är matdags för mig och plutt (i magen). Vi har iaf bestämt oss för att det ska bli det. Idag hade vi tänkt äta lite fiskpinnar och mos, det gillar vi starkt! Eller hur pluttis? ;) hehe. Ja h*n håller med!

Vad ska ni göra idag? Själv ska man jobba ikväll. Känns lite meningenlöst med tanke på hur jag mår just nu. Trött och sliten som bara den. Får se hur jag mår lite senare. Olyckligtvis blir det att ringa in någon annan så jag får vila ikväll. Men vi får se hur vi mår efter lite mat!

TTYS.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 30

Vi har ju inga fönsterbrädor, våra fönster går ju från golv till tak mer eller mindre, så då måste man nästan liva upp med lite växter på andra ställen. Så då är det färska blommor på köksbordet och stora/höga växter på lite andra ställen som gäller :D Hoppas du mår bättre efter lite mat vännen, vila också! Puss

2010-10-29 @ 15:26:18
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: emmelist

gott med mat ju! nu ska du äta riktigt mycket också ;)

2010-10-29 @ 16:01:11
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: seema

vilken stilren bild !



Aa, fin bild :)

2010-10-29 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0