Helt ensam!

Ja nu är jag hemma ensam och kollar på tv och ska laga mat. Hungrig som bara den! Som jag skrev förut blev det ju ingen passning av E idag då J fick ändrade planer. Så jag får träffa dem någon annan dag ist :)

Fixade lite efter jobbet och åkte sedan med mamma till bergvik en kort stund. Skulle leta efter ett par leggings men hittade dem inte så de fick bli utan sådana då. Hittade dock en annan söt och cool grej som jag tror Krikke kommer uppskatta lika mycket som jag. Ska bli kul att se vad han säger när han kommer hem :D Yeeey!

Nu ska jag forstätta med maten, kolla på Simpsons och invänta Desperate Housewives + Cougar Town!

WYL.




Mmmhm :)
Vad kan det vara tro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0