Hello out there!

Ska dra på mig jacka och skor strax och dra mig ut mot bilen och stan. Ska åka till farmor och hälsa på en kort sväng. Tar mamma med mig för att sen springa ner på stan och fixa en sak förhoppningsvis.

Har inte sovit så bra de två senaste nätterna eftersom vi sovit borta och passat cheron, då Ida, Tommy och Tuva är på sjukhuset. Tuva valde att komma ut till världen i söndags kväll nämligen. Så söt är hon :) Hur som helst så är jag lite sliten för detta. Ska bli skönt att sova hemma inatt, speciellt eftersom man vill vara utvilad imorgon :D Yeeey!

Men nu ska jag åka! Vi hörs.



Ps. Ikväll ska jag passa Elliot :D Ska bli så mysigt och kulDs.
Update: Blir inte passning av E idag, då J fick ändrade planer :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får passa han en annan gång, de löver jag :) Tusen tack för att du kund hjälpa oss ändå <3

2010-10-20 @ 16:04:13
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0