Go'kväll med ett stycke tips

Sitter i soffan, tankarna snurrar runt, runt,runt..
Blir tokig. Omtumlande dag med att veta att jobbet man är på ska stänga och annat. Det positiva jag ser på nu är helgen med allt sällskap och att vi ska iväg och kolla på bilen jag förhoppningsvis vill ha.

Förut gjorde jag grekisk sallad och rostade bröd i ugnen. Det va ingen dret det inte. På tal om mat, jag pratade i 1,5h med Josefin K förut. Kom och prata på konstig mat hon ätit på fyllan och på mat vi hittat på. Ett recept kommer jag ihåg, och det är nog för att det faktiskt blev lyckat. Starkt men gott. Denna rätt innehöll på pasta och räk och grönsakssås skulle man kunna säga.

- Räkor
- Frysta grönsaker (ärtor, majs och paprika)
- Matlagningsgrädde
- Soya
- Chilisås
- Vitpeppar

Blir starkt men mycket gott. Servera med pasta.
(Jag och Josefin valde snäck-pasta! Eller ja, det va väl det som fanns, haha )


(bilden visar inte den rätt jag nyss skirvit om)

Nu ska jag läsa ut boken tänkte jag. Läste nästan 13 kapitel igår. Fastnade verkligen, så nu är det inte så mycket kvar så kan lika gärna läsa ut den innan jag somnar. Det är skönt att läsa innan man somnar, man blir tröttare på ett annat sätt då tycker jag, på något konstigt vänster! Men vi hörs imorgon om jag inte skriver mer sen. Najt.


Ps.
TACK Josefin och Johanna för att ni finns ♥
Ni är underbara!

Kristoffer, jag älskar dig!
Ds.


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag vet faktiskt inte, dudå? :)

2010-10-08 @ 09:20:35
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0