Family..

..guy ligger jag och babe och kollar på i soffan nu. Blir väl sängen för mig om ett tag. Imorgon ska jag ju till Örebro och hämta bilen. Ska bli gött att äntligen få en egen, slippa va beroende av andra!

Tillbaka till tidigare ikväll:
Som vanligt va kvällens program i Lite sällskap roligt. Nästa avsnitt ska dock bli kul att se då man hört lite på omvägar vad som sker och jag antar att det är de som kommer i nästa program.

Men iaf, innan jag och älskling satte på family guy så spelade vi "Vem där?" hehe.
Vi köpte det på maxi förut när vi va där och handlade. Jag har det spelet hos mamma någonstans men detta va med disney figurer. Haha, kul att spela spel ibland.

Trivs så sjukt bra med Krikke, känns underbart :) ♥



Gillar det linnet skitmycket, det får nog åka på imorgon!!
Nu ska jag kika klart här och sedan hoppa i sängen.
Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0