Bra eller inte?

Igår såg vi ju på The Other Guys. En komedi som handlar om poliser och ett fall som hela tiden skjuts åt sidan från högre makt inom polisen. Ska detta stoppa en tönt som Allen Gamble och en hårding som Terry Hoitz? Ja kanske..

Som jag sa så är det bra skådespelade med i filmen.
Allen spelas av Will Ferell och Terry spelas av Mark Wahlberg.

Jag rekomenderar verkligen denna filmen.
Tycker den va rolig som bara den :) Som de flesta vet så är Will Ferell
extremt bra på att spela lite töntiga och roliga roller.

Jag säger bara: SE DEN!!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 30

Hmm, vet inte riktigt vilka du menar men tror det blir skitbra! Vi har alltid färska blommor på köksbordet och det livar verkligen upp jättemycket. Det är viktigt med dekoraton tycker jag :D Önskar att jag slapp springa hos frisören så ofta för det kostar runt 2000 varje gång, blä! men när man har ljust i flera färger sådär som jag så måste man nästa göra det hos någon som kan :( Puss puss, trevlig helg hjärtat!

2010-10-29 @ 14:52:49
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0