Acheron

Inatt ska jag och krikke passa Cheron. Ska bli mysigt att umgås lite med den lilla (stora) godingen. Blir väl filmmys och annat kul för mig och krikke! Ska nog tvinga han att spela lite spel med mig eller något. Ett tag spelade vi alltid spel på nätterna efter att jag jobbat på nöjes. Krikke ville jämt spela då, hehe.

Vi bestämde oss förut iaf att vi ska spela bingolotto nästa söndag, hehe! Det kan faktiskt va kul ibland tycker jag/vi :) Ska bli kul tycker jag iaf!

Nu ska jag greja lite här hemma innan de blir Cheron passning.
Vi hörs lite senare.

Stor kram till er! 

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 29

Åh bingolotto! Det var längesen, synd att du bor där och jag här annars hade vi kunnat haft bingosöndagar :D

2010-10-17 @ 21:37:25
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0