What comes down, goes up again!

Ja här får man inte behålla någon mat alls. Allt som åker ner ska tydligen snabbt upp igen. Va trött jag blir! Jag är ju hungrig för tusan. Älskling skulle iaf köpa med en ost- och skinksallad till mig, söt som han är! Jag hoppas på att få behålla den salladen iaf!

Annars sitter jag i soffan och känner mig omänsklig som vanligt. Sleten och jävlig.. Som ni märkt va det ett litet tag sedan ni fick nya bilder på mig. Ja låt mig då bara säga att det är för att just nu känner jag mig inte direkt som en pingla. Men jag ska ta lite nya kort om någon/några veckor. Jag måste först bli av med lite illamående så jag kan känna mig lite mer som mig igen.

För många kanske det låter som att jag bara klagar och har mig för denna trötthet och illamående pga graviditeten. Jag menar inte att klaga, däremot berättar jag för er hur min vardag som "ny"gravid ser ut, och det är mycket illamående och trötthet! Och jag menar, vem gillar att vara illamående egentligen? Gravid eller ej är det ju inte kul att må illa och spy. Kan iaf säga att soffan har aldrig haft så mycket sällskap som den har nu. Men som jag även sagt är det värt det och detta kommer vara blott ett minne längre fram :)

Hur som helst så skulle jag inte gråta om illamåendet ville försvinna snart ;)

Nu ska jag fortsätta kika på tv en stund.
Hoppas Krikke kommer hem med maten snart också. För övrigt så hämtade jag ut nya väskan igår. Den är jättefin och jag är super nöjd!

TTYL, hej.



Snart är jag inte såhär liten längre, hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken snygg tröja, vart har du köpt den ? :)

2010-11-08 @ 19:37:04
Postat av: emma

Pluppan då.. Dumma illamående! Nu säger jag stopp till det och sluta gör så att fina Linda måste bo vid toalettstolen! Fy dig!

2010-11-08 @ 21:28:32
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Helena & Gunnar

Den brukar kunna ge sig efter v.13... Jag vet jag hade det så när jag väntade cissi. Man ska kunna köpa åksjuketabletter: postafen heter dom. så sa dom till mig i alla fall. kram

2010-11-08 @ 21:34:49
Postat av: Helena & Gunnar

Den brukar kunna ge sig efter v.13... Jag vet jag hade det så när jag väntade cissi. Man ska kunna köpa åksjuketabletter: postafen heter dom. så sa dom till mig i alla fall. kram

2010-11-08 @ 21:35:40
Postat av: Frida

Hej !:)



Fin blogg du har :)



Och i sin egen blogg så får man klaga.. vart ska man annars göra de? =) Ja klagar om mina gravid smärtor i min blogg oxå höhö!



Får hoppas ditt illamående ger me sej snart.. själv har ja haft turen att slippa de än så länge genom hela graviditeten.. men dom säger ju att de även kan komma mot slutet, hoppas inte!! =)



Ha de fint :)!

2010-11-08 @ 23:37:48
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Jennifer

TRöjan såg faktiskt snygg ut!

2010-11-09 @ 22:57:12
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: jaså? kanske ska ta sig en titt på den då :)

2010-11-10 @ 17:57:25
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0