Våfflor och korv med bröd!

Jag tror jag fått lite dille på just våfflor. Åt det igår och nu är jag jättesugen på det igen! Jag tänkte först göra korv med bröd, eller tänker väl också för jag tror inte att jag orkar ställa mig och göra våfflor just nu. Så ja korv med bröd får det bli.

Ja ni ser hur jag pendlar fram och tillbaka. Men tack och lov är det mat och inte massa godis och skit. Är knappt sugen på godis alls numer. Tar mig hellre en skål med fil än en skål med godis.

Men nu jäklar är jag hungrig så nu ska jag springa till köket och fixa iordning detta. Dricka lite också så det dämpar illamåendet. Åh, stackars mig ;) hehe! Neej, jag lever att :)


(Bild lånad)

Kommentarer
Postat av: Emma

mumma med våfflor :) och med korv o bröd

2010-11-04 @ 20:21:11
Postat av: Sanna

hellu!

Grattis till bebben!!! Du kommer du en supermorsa!

Hur går det med rökningen, slutat helt?

Personlig fråga, var bebisen planerad? :)

Kram

2010-11-05 @ 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0