Trött trött trött..

Det är tyvärr det enda jag är just nu. Sov ut endel idag men drömmer så mycket så det känns som jag inte sover så bra. Nåja, det går väl över med tiden.. hoppas vi!

Idag blev det lite julklapps shopping samt lite presenter till dopet. Det blir ju dubbeldop med mina kusiners barn. Än är nog inte presenterna till dopet klara men vi hittade lite iaf. Vad vi köpte kan jag inte skirva här då jag vet att en av dem läser bloggen, och så kul ska ju inte lilla Johanna få ;)



Nu sitter jag i soffan med Krikke och kollar på Du, jag och Dupree i brist på annat, men ska nog kolla lite efter en julklapp till mig själv, haha. Nej det är faktiskt mamma som ska ge mig denna grej i julklapp men hon vill att jag ska välja ut en själv, vad det är får ni se på julafton. Inge kul att berätta nu, räcker med att jag själv vet det. Bara det är ju skittråkigt egentligen :P

Ska kila nu. Skriver säkert mer sen.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hörru Linda : ) Hör av dig till mig vettja - jag har supertips till doppresenter :D

2010-11-11 @ 22:46:24
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0