Slänger in handuken..

Snarare morgonrocken som jag sitter i nu.. Ska slänga mig i sängen och bara njuta av täcket, kudden och en varm Kristoffer som ska få värma mig, höhö ;)

Idag (kl. är efter 00.00) går vi ju in i vecka 14 också (skriver mer om just v.14 imorgon). Nu börjar de äntligen röra sig mot större siffror. Jag tycker veckorna går så sakta så det känns som man står still i graviditeten ibland :P Längtar så mycket till den 5:e januari. Älskling sa förut att han längtade tills vår bebis låg och gosade på en filt med en hammarby body på sig, haha. Min söta Kristoffer är det bästa som finns! Älskar dig och vår kommande liten mest! ♥



Men nu blir det sängen!
Shrek ska tydligen visas på sovrumstvn så jag får väl kika jag med, hehe!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Snaaaart kommer tiden att flyga förbi! Jag lovar!! De första veckorna var hur sega som helst, sen från vecka 20 och framåt hinner man knappt med längre :D

2010-12-01 @ 11:08:48
URL: http://madeleines.se
Postat av: Valeria<3

Grattis till graviditeten! :)

Besök gärna min blogg som handlar om min vardag, en 20 årig gravid tjej.

Har just nu en frågestund, så ställ din fråga!

Kram <3

2010-12-01 @ 12:51:22
URL: http://lyckliggravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0