Pyjamasbyxor

Ska lägga mig i sängen nu och kolla på någon film tänkte ja! Ska krypa i pyjamasbyxorna och lägga mig under täcket tills det blir varmt! Tycker det är så kyligt här hemma på vissa ställen och nu har jag börjat frysa i sovrummet med. Måste köpa tätning till fönstrena!

Imorgon väntar en dag med en snäll och underbar mamma som kommer hit och ska hjälpa mig med att göra iordning på balkongen så den blir lite tjusig med ljus och granris, kan behövas! Sedan ska jag fota magen i vanlig ordning på måndagar. Jag har valt att fota magen varhe måndag då det är två dagar kvar tills jag går in i ny vecka, alltså har det ju då nästan gått hela den veckan som man är i, alltså mer den "rätta" storleken på magen och den veckan :) Jag funderar på att kanske KANSKE lägga upp de bilder som tagits här i bloggen, vet att endel är sugna på att se om det hänt något eller inte. Kan säga såhär. Magen har fått som en push utåt iaf.. Ja, får ni se imorgon så förstår ni vad jag menar! Blir förövrigt även mer julklappsshopping imorgon. Wihoo :)

Men nu till sängen och filmen så jag kan slå igen mina blå någon gång.



Sov gott då!

/(blivande) mamma linda.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Ja visst var den fin! Och den ger sånt otroligt bra och härligt ljus, har sovit med den på de senaste 2 nätterna - jätteskönt när jag vaknar för alla toalettbesök :D och ja, den var lite dyr egentligen, det håller jag verkligen med om - men så tänker jag att eftersom jag bara behövde en nu istället för två, så fick det gå bra ;) Hur går det med dig då vännen? Börjar du känna dig mer i form? Puss

2010-11-29 @ 09:46:12
URL: http://madeleines.se
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Ååå så mysigt! Minns när min mage började puta och man kände sig SÅ gravid och tyckte det var jättekonstigt att inte folk påpekade eller såg det haha :D Jag köpte mina fösta mammajeans i slutet på vecka 13 tror jag, om jag inte minns fel - därifrån gick det snabbt så var stora bulan på plats :D

2010-11-29 @ 12:29:06
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0