MEN DÅ!

Ja jag sitter här och svettas över tänkandet på att jag ska lämna blod imorgon. De tog 8 stora rör på Josefin sa hon.. Jag gillar verkligen inte att lämna blod. När jag gjort det tidigare vid andra tillfällen så har jag gjort det på sjukhuset och där är de snälla och sticker mig med en "bebis nål" (den minsta nålen de har till bebisar), men den kommer jag säkert inte få imorgon på gripen! AJAJAJA... Men det kommer gå bra, men läskigt ändå :P haha.

Jag ska iaf hoppa in i duschen nu och lägga en hårinpackning. Visserligen borde jag egenltigen lägga i en färg med tanke på min ursexiga utväxt, men jag fägar håret på onsdag istället! Efter en skön dusch blir det att hoppa i säng och kolla på film. Ska va hos BM 10.30 imorgon och efter det tar jag med mig älsk hem till Johanna, Adde och Elliot för att passa Elliot medans Johanna sticker och svettas lite :) Ska bli mysigt att träffa E imorgon. Går inte annat än att älska det hjärtat ♥




Glad som har er :)

(Bild lånad från Johanna)


Kommentarer
Postat av: Johanna

och vi är glada som har dig <3 puss

2010-11-16 @ 22:01:54
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0