Mat i magen!

Just nu känner jag mig fööör mätt, men det smälter väl snart! Måste säga att det är sjukt va gott det är med ett glas isvatten, blivit frälst i det!

På prat om frälst så fick Krikke hem ett handskrivet brev häromdagen. I brevet stod det att de skriver just till honom eftersom han ej öppnat dörren då de knackat på. Ja det va alltså från kyrkan. Stod massa skit om bibeln och jag vet inte allt tanten skrivit. Hon skickade med lite blad om just kyrkan och bibeln så Krikke skulle kunna läsa dem och se om de intresserar honom. Om det gör det skulle han komma till kyrkan när de läser bibeln, eller va det va! Haha, jaa lycka till att få dit han på det säger jag :P Orka att dom skriver ett handskrivet brev till han, haha!

Ska göra mig iordning strax och åka in mot stan och fixa lite ärenden jag måste fixa idag! Måste även ringa BM (=barnmorska) också och kolla en grej. Jag kommer ju inte ihåg om jag skulle ringa när vi hade fått en tid för UL (=ultraljud) eller om jag skulle ringa efter att vi varit på UL! Haha, minnet är bra men kort! Får ringa Jossan och kolla hur hon gjorde. Så kul att vi går hos samma BM :)

Men nu ska jag leta upp lite kläder.. som iofs ligger vikt i högar på mitt vardagsrumsgolv just nu. Ska slänga in det i garderoben strax!



Saknar scenen!
Måste upp snart igen!!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Ja, din mamma är faktiskt det bästa exemplet här, känns som vi är rätt lika så jag hoppas att det blir samma för mig som för henne :D Dock slipper jag gärna gå över 10 dagar, men att hon stannar tiden ut vore ju toppen ;D Puss

2010-11-30 @ 13:51:13
URL: http://madeleines.se
Postat av: Jenny :)

Vart har du köpt det snygga halsbandet? :D Blev kär i det nu.. puss hoppas du å plutten i magen mår bra <3

2010-11-30 @ 17:43:34
Postat av: Sanne - mamma till lykke

snyggingbild! du passar i stilen! :)

2010-12-01 @ 12:22:46
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: nathalie

Så jävla tung stil du haaaar :)

Skit snyggt med gaddade armar :)

2010-12-23 @ 13:44:14
URL: http://onedreamonelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0