Längtar!

Nyss snackat med Jossan i telen. Blev mycket snack om magar som växer och kläder som blir för små. Ja det är då inte lätt att leta nytt när man inte vet vilken storlek man ska leta efter ;) hehe. Jag har absolut inga problem med kläder ännu! Mina passar bara fint än så länge! Men ja, vänta du bara Linda tänker väl ni, och ja.. jag väntar faktiskt!

Ramlade ner ett kuvert i brevlådan förut med mitt namn på. Jag kikade lite på det och trodde att det va från tandläkaren, så jag suckade högt och började gå mot soffan medans jag rev upp kuvertet. Men.. det va ju inte från tandläkaren!! Vi har nu äntligen fått en tid för UL (=ultraljud) :D Åh va glad jag blev när jag såg att det va om UL. Sms:ade fort till älsklingen som va på jobbet "Den 5:e Januari kl 8.00 ska vi se på bebis :D" Fick tillbaka "Vad kul :D" Jaa.. det ska bli så himla kul! Då äntligen får vi se vad det blir för något (förhoppningsvis), om det blir en prins eller en prinsessa som ligger i mammas mage :)

Nu har vi verkligen något att se fram emot nu efter jul :) För just nu ser vi fram emot Jul som bara den ;) Jag är så himla sugen på julklappar :D haha!

Ska göra mig iordning nu och sedan dra in mot stan. Ska se om jag kan hitta och köpa lite ljusslingor så jag kan göra fint på balkongen. Måste även hämta min jobbjacka som är hos mamma!

TTYL.


Kommentarer
Postat av: anna

har hon jossan någon blogg? :)

2010-11-25 @ 15:43:01
Postat av: Frida

Oh va mysigt!!=) Kommer ihåg mitt första jag gjorde, vilken känsla!! Ja börja grina haha!!

Hoppas eran lille inte är lika retlig som min va så ni får se vad det är :)

2010-11-25 @ 20:04:01
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 34

Åh du är så vacker på alla dom där bilderna tycker jag! Och vad kul att ni fått tid för UL, 5 januari är ju snart ju (5:e januari är ett av våra UL-BF, 3:e 5:e och 9:e är våra datum men 9:e är det vi fick på RUL så det är det vi och staten "går efter". Däremot har jag fått reda på att i Norge räknas en graviditet 2 dagar längre, så hade jag bott i Sverige hade lillan varit beräkad till 7:e enligt RUL) :D PUSS

2010-11-26 @ 13:31:57
URL: http://madeleines.se
Postat av: Jossan

Fin du e gumman!

2010-11-27 @ 13:00:38
URL: http://josefiineh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0