Julpynt

Nu är jag hemma igen, trött som få! Tänkte jag skulle göra lite fruktsallad och vispa lite grädde och mysa till en film. Men innan det har jag tänkt att sätta upp lite julstjärnor och sådant :) Blir bara stjärnorna och det nu, det där lilla extra åker upp om några veckor det! Ska ha någon ljusstake också men mamma skulle köpa nya lampor till den så skulle jag få den av henne imorgon! Jag skulle ha haft röda ljusstakar men har valt att sno en eller två av mamma som är vita.

Nej nu ska jag börja så jag kan göra den goda fruktsalladen sen!
TTYL.

Kommentarer
Postat av: Emma

Mums med fruktsallad och grädde ;) måste jag göra någon dag!

2010-11-24 @ 23:30:43
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0