Jobb ikväll på Nöjesfabriken!

Ikväll är det jag och babe som tar entrén! Ska bli gött att få sitta ner men slita lite vid stängning. Kommer bli en kanonkväll på fabriken ikväll. Halloweenfest, känd DJ och allt vad det nu är. Jag tror det kommer bli lyckat!
Så ni som ska dit ikväll lär inte bli besvikna!

Jag själv måste tagga tagga tagga inför detta. Är sliten och känns som jag inte ens vaknat upp ordentligt idag. Men som vanligt lär jag väl vakna tiill liv så fort jag är på jobbet! Ska dra med baby och käka innan det bär av mot jobbet. Börjar 20.45 idag så det är ju ett tag kvar.

Men ska iaf göra mig iordning nu. Vi ses ikväll!




Ikväll jobbar Elena i garderoben också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0