Inget sovande här inte

Jag kan inte somna, hur trött jag än är så går det inte.. Kristoffer sover som bara den men inte jag så jag sitter i vardagsrummet och har så extremt tråkigt. Hade det inte varit så jäkla mörkt ute (är lite mörkrädd av mig ;) haha) så hade jag gått ut och gått en promenad. Ska nog försöka ta en imorgon innan jobbet och så. Gå längre än vad jag och min lata pojkvän gjorde sist :P Han tyckte det va en bra bit vi gick, jag tycker det va uppvärmning ungefär :P Men men, jag får träna han lite på att gå längre nästa gång. Får ta med ett fiskspö och sätta en godispåse framför honom som han kan gå efter, borde ju funka! Mitt lilla godismonster.

Jag har kollat lite på internet efter klänningar och sådant. Även om det inte blir samma party party på nyår i år så vill jag ju ändå va nyårs fin. Vill ha klänning tror ja, något riktigt glittrigt.. kanske ;) hehe. Men det som är det tråkiga är att jag inte kan köpa klänningen kanske någon vecka innan, just för storlekens skull. Vet ju inte hur mkt magen växt då. Jag har räknat ut att jag kommer vara i vecka 18 då, och Jossan hade fått en liten kula då, även madde hade en fin kula då! Så ja, vi får väl se vad det blir för något (även på jul).

Jag hoppas innerligt att jag kan ha en snygg liten bula på magen så man blir fin i klänning :)

Ska fortsätta kika lite mer. Tittar in snart igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja de är inte lätt att planera kläder för speciella tillfällen när man är gravid hihi.. Ja själv får va glad i om ja kommer i nån klänning alls vid nyår:p

Men i v.18 kommer du nog ha en sån där söt lite kula. =)

2010-11-12 @ 01:57:22
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 32

Haha vad bra jag räknade ut vecka 18 då :D men tänk på det med vanliga kläder också, det är mycket du inte kommer vilja ha av vanliga kläder. Både pga att det trycker på magen men också pga att man känner sig som en riktig jäkla tjockis i vissa plagg :P

2010-11-12 @ 10:39:45
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0