Hepp.

Kunde inte sova, så gick upp ist! Kollar på 2 ½ men,
men snart är det Jim's värld, haha så jävla bra!

Imorgon börjar Julborden på Nöjes. Så det betyder att det är jobb för mig Tors-Lörd denna veckan och från och med nästa vecka är det Onsd-Lörd som gäller. Ska bli skönt med lite mer jobb :) Ska även bli kul att kika in på någon spelning där inne och kika på Star Boys, kul att se vad de hittar på i år! Förra året va verkligen jätteroligt!

Men men så är de. Nu ska jag kika klart på Jim's värld och sen blir det nog sängen för min del. Snosa ner mig brevid älskling så somnar jag nog. Brukar göra det när jag känner hans kroppsvärme. Bästa som finns de när jag kryper ner under ett kallt täcke (på min sida), så kryper man nära hjärtat och snor lite av hans varma del av täcket, höhö ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0