Good!

Nyss badat med hjärtat, de va skönt!
Avslappnande och massa skum, gos gos!

Funderar på vad jag ska laga för mat snart. Till att börja med så mår jag lite lite illa så jag behöver ha i mig något och sedan så börjar jag jobba kl 18.00 så jag måste verkligen få i mig något. Får köpa med mig frukt till jobbet sen som jag kan käka på ifall de blir svårt att komma iväg och käka mat på jobbet. Men jag får styra upp med Emilia så får vi fixa det.

Nu ska jag klä på mig och göra mig klar. Ska försöka packa lite också för imorgon åker vi till Stockholm och ska se på Avenged Sevenfold, wiiihoooo :D Ska bli så himla kul! Dock kan man ju inte tränga sig längst fram då jag inte vill att magen ska klämmas där framme. Så vi får hålla oss lite i bakgrunden, men älskling tyckte detsamma och vill inte ha in mig i allt hoppande och sådant med plutt i magen!




Nej klockan tickar, hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0