Färdig!

Det gick snabbt att sätta upp två stjärnor och två "skruvar". Jag har pratat om dessa "skruvar" tidigare. Skrev att min mormor hade sådana när vi va små, så för mig är det väldigt jul, mycket minnen :) Ska visa er dem när jag fått iordning på allt här hemma! Vilket lär bli om några veckor då jag inte köpt allt ännu. Sedan har ju Krikke lite hemma hos sin mamma som vi ska hämta så fort som möjligt så jag får upp lite mer saker som ska upp.

Mysigt iaf att stjärnor och ljusstakar kommer synas i många fönster nu, och nu även här hemma :)



Längtar verkligen tills julgranen ska upp. Ska ju ut och va så seriös att jag ska hugga en själv i år! Det ska bli kul. Hoppas verkligen jag hittar THE IT som jag vill ha. Vill ju ha en riktigt tät och fin gran!

Så mycket pynt som på bilden lär det väl inte bli direkt, men en krans som syns till på bilden ska jag leta efter och sätta på ytterdörren, fast på insidan! Ska även inhandla lite julblommor och sådana där hyacinter som luktar så fantastiskt gott när de blommar. Mmmmmmysigt ;)


Kommentarer
Postat av: Malin veo

Sånna skuvar hade jag också när jag var liten !! :D

2010-11-25 @ 00:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0