En sak jag kommer längta till!

Jag satt förut och funderade på lite saker jag kommer sakna. Visst jag kommer sakna mycket, som att träna och hitta på massa bus mitt i nätterna, som förr. Dock så kan jag ju alltid röva med mig min lilla unge när den blir lite äldre. Hitta på bus med den, det kommer bli kul och skapa roliga minnen för oss båda! Jag tänker vara en rolig mamma, ingen mamma som aldrig gör något med sitt barn! Ja jag kommer sakna olika saker jag tidigare kunnat göra som nu kommer bli svårare, eller kanske inte svårare men med mer planering. Och när jag då samtidigt tänker efter.. Vad fan gör de? Den bebis som växer i min mage kommer bli min älskling och mitt allt tillsammans med min älskade Krikke. Vi ska skapa egna äventyr och andra saker jag inte kan uppleva nu när jag inte har barn ännu.

Detta är ett äventyr för livet, ett stort ansvar, tidskrävande och mycket där till.
Men jag vet att det kommer vara det bästa som hänt oss.

Men jag har tänkt mycket på en grej som jag längtar efter att göra när bebis kommit ut och jag tränat ner mig lite.. Och det är att tatuera mig! Jag vill inte göra det nu när jag ska växa och bli större (förhoppningsvis bara vid magen ;) hehe. Men inget jag styr över direkt), sen vet jag inte om man får tatuera sig när man är gravid ens. Nåja, jag ska iaf inte göra det. Så när jag blir "liten" i kroppen igen, då ska jag unna mig en tatuering och kommer då också antagligen inte klaga så mycket på smärtan efter att ha fött barn :P hehe. Jag har iofs inte klagat speciellt mycket alls på det tidigare nu heller, även om jag tyckte att det gjorde satans ont på "kärlekshandtaget", eller fettklumpen bak vid höften som jag säger. AJ AJ AJ.





Men, ja tatuering.. Det är en sak jag verkligen kommer längta efter att få göra!


Kommentarer
Postat av: emma

Vad mysigt du skriver Linda :D jag längtar tills bebisen blir en ananas och tills den sen kommer ut och hälsar på oss! :) Då är det tant Emma som ska köpa massa fina presenter till lillen/lillan och hälsa på så ofta hon bara kan!

2010-11-10 @ 01:15:11
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Lojjan*

Grattis till graviditeten och lycka till!

2010-11-10 @ 07:26:59
URL: http://xxlojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0