Duktiga familjen!

Haha, ja för nu har vi städat här hemma jag och min älskling. De blev dammfritt och mycket bättre. Dock har jag inte orkat ta tag i disken. Ska plocka ur maskinen och i med det skitiga men det får jag ta senare ikväll. Mår lite illa nu och då är det inte det trevligaste stället att ställa sig på tycker ja.

Igår fick jag sluta någon timme tidigare på jobbet, tack brudar för det! Det va behövligt. Åkte hem och åt lite mat och la mig sedan och kollade på film med älskling innan vi somnade skönt och vaknade SENT idag. Men men, är man trött så är man.

Men nu ska jag åka och hämta ut min väska!
TTYL :)


Kommentarer
Postat av: emma

Duktiga ni är :D Jag har också städat här hemma idag, mamma hjälpte till och pappa lagade lunch :)

2010-11-07 @ 16:21:24
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0