Duktig jag va!

Haha, ja sticket va ju inte alls som när man blir nedsövd. Det är ju de jag kommit ihåg från stick i armen. De enda som gjorde lite ont va när de tog de sista två rören med blod, eller ont det värkte lite och kändes som armen va tömd på blod ungefär. Men jag va duktig ;) heheh, och det va en mycket trevlig och ung sköterska som stack mig.




Nu är jag äntligen hemma igen iaf. Va underbart att träffa Johanna en kort sväng och gosa massa med Elliot förut. Som vanligt skrattade vi och sjöng, pratade hans språk osv! Gullunge ♥ Krikke fick sig ett litet skratt när jag skulle stoppa tutten i mun på E, för helt plötsligt spottade han ut den så den flög snabbt ner i knät på honom. Såg lite roligt ut :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på kommissarie späck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0