Don't you worry about a thing..

Haha jobbig reklam men varenda gång den kommer upp i tv rutan så mimar jag till den och Krikke ger mig alltid en konstig min och säger att jag är knäpp typ, haha. Han tyckjer jag ser konstig ut när jag gör det, vilket jag faktiskt skulle kunna hålla med om :P

Nu sitter jag iaf i soffan och kollar på Simpsons men ska dra mig in mot badrummet strax och ge mig själv ett ansikte tänkte ja. Efter det blir det väl att packa kläder till imorgon om jag hinner, annars får jag packa det inatt. Måste ju lägga fram kläder jag ska resa i, lägga fram kläder jag vill ha på konserten, något att sova i och något att resa hem i. Jag vill inte ha samma kläder, ja det är om de är byxor då! Men jajaja.. Babbel babbel babbel.

Nu måste jag göra mig iordning, jobb om 2 timmar.


Kommentarer
Postat av: Frida

Den låten fastnar alltid i mitt huve..å bara för du skrivit om den nu så kommer den sitta där resten av kvällen ! :P hahaha

2010-11-19 @ 22:12:51
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Sanna

äkta sån klibblåt som sätter sig och vägrar försvinna, hahah

2010-11-21 @ 14:13:10
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0