Adventsmys!

Jag har faktiskt inte ätit gröt ännu, blev visst ostfrallor med Philadelphia och paprikaskivor. MUMS säger jag bara! Jag letade som en galning idag efter lussebullar och polkagrisar, de va ju slut över allt! Jag skulle ha minst en lussebulle och massa polkagrisar, jag skulle inte åka hem utan.. Som tur va fanns det EN ynka lussebulle kvar och även polkagrisar som jag kunde köpa på sista affären jag va in på. Tackar vi för!

Idag blev det shopping till adventsljusstakeln, lite julklappar, mat, gröt och lite sådant.. Det va kul att springa runt lite. Jag köpte även ett gulligt linne till mig själv som jag KANSKE kan ha på julafton. Ska se om jag hittar bild på det! Det jag tänker på är att det är volanger på det så blir jag större kanske jag bara kommer se klumpig ut i det! Men det va så sött så jag kunde ju inte låta bli :P hehe.



Snyggt med lackleggings, lite ringar, nitar och snygga skor! Jag gillar det verkligen :)
Paljetterna högst upp bidrar till det lite mer "uppklädda", mer roligt tycker jag! Hoppas jag kan ha det på jul iaf!

Idag tänkte jag denna adventsljusstake med min älskling och myste i soffan till Beck,



Vi fyllde den med polkagrisarna som jag nu tjatat endel om och lite kanelstänger :)
Luktar gott det! Nomnom!

Nu ska jag snart smaka på min lussebulle!
Har ni ätit lussebullar idag?



Ps. TACK alla söta för de fina kommentarerna ni skrivit den senaste tiden.
Älskar när ni kommenterar :) Ds.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det blev ju jättefint ju! Och linnet var helt otroligt sött :D Puuhh, vill också shoppa!

2010-11-29 @ 00:09:05
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: mormor

Linda! Fick inte Krikke någon Lussebulle?

2010-11-29 @ 11:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0