Totalt trasig i hela kroppen.

Kan säga att idag är kroppen helt förstörd. Jag har till och med ont i mina fingrar. På jobbet igår va det gaaaalet. Alltså det kom sjukt mycket mer folk än väntat (från början), men vi jobbade på som djur och det känns verkligen idag. Fick massera älskling igår för han hade så ont i ryggen. Han har ju en skada i sin rygg vanligtvis, jag va död i min rygg, så jag förstår verkligen att han hade ont. Hur som helst så kan jag säga att jag hade också behövt en massage, det känner jag nu :P

Kikade in på tv.nu precis och fick se att Toy Story börjar om 1 min. Jag ska lätt se den, hehe. Älskade den filmen när jag va mindre. Älskar Disney filmerna än iofs! Underbara filmer ju :) Jag tänkte pyssla litte med kläderna men trots att jag inte har allt som ska på så insåg jag nu att jag inte ens kan sätta fast sakerna för jag har ju inte köpt nål och tråd :P haha. Kan bli lite svårt att få dit lite småplock med bara blicken. Aja får fixa det imorgon.

Åååååååååååååååååh jag är så sleeeten. Hoppas älskling kommer inom en snar framtid. Han ska köpa med lite godis hem. Yammi! Även om jag bara kommer ta någon liten bit så är det ju gött med lite sött! Men ska lägga mig och slappa i soffan nu. Skriver under filmens gång eller efter.



Är så lycklig med denna mannen! ♥ Vill aldrig vara utan honom :) Vi är även väldigt mycket happyface för till veckan får vi en diskmaskin :D haha. No more dishes hun'!


//Linda


Kommentarer
Postat av: mamma

Härlig att den kommer nu diskmskinen alltså:)

2010-05-01 @ 19:36:29
Postat av: Emma

vilken mysig bild :D

2010-05-02 @ 19:41:55
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0