Tiden rinner iväg till en konstig film.

Filmen vi nyss såg var hur knepig som helst. Vi fattade inte så mycket mer  än att det var en polis som var glad i droger och körde något dubbelspel? Nej det där var inte något jag skulle lägga i en beställning för att få i orginal. Nej nej. Där emot så kommer Sex And The City 2 hamna i min hylla vare sig den är bra eller dålig. Måste ha den. Men jag tvivlar på att den är dålig. De har alltid bra manus när de kommer till de fyra fd. singeltjejerna! Går ju inte annat än att älska.

Men tro det eller ej, nu blir det en till film innan sov time. Vi tar en liiiten sovmorgon imorgon tror jag. Ska ju in till stan imorgon också och söka lite jobb, fika med mamma o co, kika runt lite och sen träna lite cheerleading innan hemfärd. Ska försöka göra en bra uppvärmning så jag kan tänja lite imorgon. Va längesen och jag är ju inte direkt lika vig som förr, men inte helt stel som en gamling heller så att säga :P haha. Men nu måste jag sluta skriva här. Nu sätts snart filmen på. Vi ska se The Crow.




Godnatt!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0