The Big Bang Theory i tv-rutan

Jag små-fryser lite faktiskt. Brände mig i ansiktet idag när jag solade solarium så jag vill inte påstå att jag är speciellt het just nu! Men fick lite mer färg på kroppen så det va gött. Ska sola om en vecka igen typ. Räcker med en gång i veckan tycker jag, iaf för mig.

Ikväll händer nog inte många bullar här inte. Jag är ganska sliten så ska ta det väldigt lugnt ikväll och det är då inga fel med det känner ja :)

Ska ni göra något kul ikväll?



Kan bjuda på en bild som får min hjärna att ploppa upp väldigt mycket skratt :P haha

Är iaf ett kort från 2007 när jag och Elena sjöng på Arena en gång. Avril Lavigne med låten Hot drog vi till med. Kan säga att jag har nog inte skrattat så mycket i hela mitt liv som när jag fick se uppträdandet i nyktert tillstånd. "You're so fabulouuuuuuuuuuuuuuuus!!!!" HAHAHAHAHA!!! Eläääna, de gjorde du.. hmm.. hahah!!


På den tiden man inte hade "kärlekshandtag" :P höhö.

/Linda

Kommentarer
Postat av: seema

Va inne på din sida.. och då sa min mamma.. vad är det för sida du är inne på? den verkar va rolig. jag sejer: det är en blogg bara.. hehe ;p

bara och bara, inte så bara heller ju ;)



Hur är din fredagskväll annars då?



kramar

2010-05-21 @ 21:22:39
Postat av: Linda

hehe kul att höra!



Min fredagkväll är lugn! Ska bara slappa i soffan till en film eller två. Hoppas din är bra.



/ Linda

2010-05-21 @ 21:24:48
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: seema

Jaha okej..



Kunde varit bättre. men är nog mest trött, så ska kanske sova snart :) hehe.



Jaha okej..



Skönt med en lugn fredag ändån ju.. så vad blir det för filmer då? kommer du överens med your boy, om vad ni ska kolla på då eller? eller kollar du sj?

haha.. när jag och mats ska kolla, så kommer vi kanske inte riktigt överens.. hehe.. joo da. men han gillar kanske mer action, än vad jag gör då. men ibland, så kan han va snäll och låta mej välja då =)



förresten har du sett dem tre trielogierna då?



Kvinnor som hatar män

Flickan som lekte med elden

och luftslottet som sprängdes.



sett dem eller? dem är bra tycker jag.



Ha det chill..

2010-05-21 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0