Tacos.

Jag ska laga iordning tacos nu och det mina vänner är ingen dret. Ska jobba kl 18.oo på fabriken så kan behöva lite mat i mig eftersom jag lär bli där ett tag. Kan säga att, inte för att jag inte tycker de ska bli kul att jobba.. men jag längtar redan tills jag får krypa ner i sängen brevid älskling och bara gosa och kolla på Sons Of Anarchy



Jäkligt bra serie det. Har ni sett den? Serien blir ju inte sämre av att "sonen", en av huvudpersonerna är jäkligt snygg :P höhö. Dock fick jag se hans rumpa i går i ett avsnitt och den va mindre snygg.. usch!, väldigt vit :P haha, Nejdå. (fast det stämmer)

Hur som helst så ska jag få köttfärsen att bli tacos nu så jag kan få i mig lite mat som sagt. Hörs sen. Då kommer det nog in lite kort här från igår med. Haha. Vågar jag ens titta igenom kameran tro...

/Linda


Kommentarer
Postat av: seema

heej.



hoppas din kväll blev bra sen =)



hehe.. jag har börjat videoblogga lite nu.. inte så jätte bra på det dära, men hehe.. du får järna kolla in iaf. här kommer länken till sidan:

http://www.youtube.com/user/Drmousez



kramis ///



seema

2010-05-29 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0