Soffliggarn.

SLAPPAR I SOFFAN OCH DET ÄR SÅ JÄVLA GÖTT!!

Om ett tag ska jag dra mig mot stan för att hämta mitt system som ska vara klart på Elgiganten. Systemet har ju krånglat och inte velat spela dvd-skivor eller vanliga skivor. De på elgiganten trodde att det var lasern som ville packa ihop. Nu ska det iaf vara klart och det är gött får då kan vi koppla i alla högtalare och ha lite "bio ljud" när vi ser på film. Visst vi har bra ljud med de stora stoora högtalarna vi har men de blir ju bara fram ifrån. Men jaja, ska bli gött att få i allt iaf. Jag ska efter det ner till stan för en fika med Carro, vilket var längesen med min gumma.

Och gott folk.. idag ska jag ävcen få lite färg på mig (förhoppningsvis) glömde kolla tid igår men det finns nog någon gång. Gött att lägga sig i ett varmt solarium ett tag. Får se om jag solar 20, 25 eller 30 min idag. Handlar om minuter men brände mig ju under brösten sist och de va inte skönt. Kan smörja in där iofs. Jaja, ska bli gött att få lite mer färg iaf. Efter det skulle jag behöva en dusch men hinner förmodligen inte hem till mamma för en för jag ska till fabriken på möte då. Men äh får väl sitta där som ett litet svettigt barn. Spelar inte så stor roll, de känner ju mig så jag skäms då icke :P haha. Får skynda mig hem efter det med svansen mellan benen och hoppa in i duschen när jag kommer hem :) hehe.

Nej nu ska jag slappa vidare. Hoppas ni får en bra dag/kväll. Hörs senare ikväll igen.



// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0