Nu ska jag göra mig iordning!

Mami kommer och lämnar lite tvätt (jaa vi var lite lata) och sen ska vi åka in till stan och kika lite bara. Vill inte sitta hemma nu när baby inte är hemma. Han är i stan med sina föräldrar, hehe. Jag ville först bara ligga i soffan och inte röra mig en meter, men ångrade mig sen när jag insåg att, blä här kan jag inte sitta och ruttna. Så blir de väl att kika förbi träning, de har uppvisning :) Måste träffa Emma också. Va fööör längesen jag fick krama på henne.

Jag är nog lite sugen på en glass skulle jag tro. En mjukglass med nötkross på. Ojojoj, det är inga fel det inte :) Men nu kom mamma så jag ska göra mig iordning så kan vi dra in till stan sen. Måste nog kanske åka förbi mamma sen och pussa på mina älsklingar! MAMMA SAKNAR ER!!!!! :(


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0